איך להפוך כל ארוחה <br />
ממוצעת לארוחה מרשימה

איך להפוך כל ארוחה
ממוצעת לארוחה מרשימה

הזמנתם אורחים, כדי שהשולחן האירוח ידהים את המתארחים חשוב להשתמש בכלי הגשה מתאימים ובעזרתם תוכלו להרשים את האורחים, ואף לשדרג את הארוחה שלכם.

מהם כלי הגשה?

אלה הם הכלים שנשתמש בהם כדי להגיש את האוכל שהכנתם לארוחה:

קערות, צלחות, כפות ושלל כלים שאנחנו מכירים משולחן האוכל שלנו.

בעזרת בחירה נבונה של כלים ניתן לייצר חוויית אירוח ייחודית ולכן חשוב לוודא, כי כלי ההגשה שאנו קונים הם לא רק יפים ומקשטים את השולחן, אלא גם באיכות גבוהה. בעבר, היה נהוג לאחר החתונה לשמור את הכלים והיה מדובר בסרוויס גדול, וכן כלי הגשה רבים ומפוארים אשר היוו סמל לתחילת הזוגיות המשותפת.

כלי ההגשה המומלצים לשימוש:

שימוש בקערת הגשה גדולה מיועד בעיקר לתבשילי הבשר של הארוחה.

כאשר מציבים את הקערה במרכז השולחן לצד כף הגשה מתאימה בעיצוב, התבשיל יעורר את עיני האורחים ואת תאבונם.

לכן, חשוב שהקערה תהיה מלאה, אחרת היא תייצר תחושת חוסר אצל האורח. לסלטים, מומלץ להשתמש בקערות הגשה קטנות יותר, ואף מומלץ למען הרושם, להשתמש בסטים תואמים.

שימוש בכפות הגשה תואמות לקערות מהווה דבר חיוני, כדי לגרום לשולחן הארוחה להיות מרשים אף יותר וכך תגרפו מחמאות מצד המתארחים.

טיפים נוספים:

רכישת כלי הגשה מפלסטיק הפכו לדבר שכיח במדינתנו הקטנה .חנויות הכלים החד פעמיים, עמוסות בכל סוגי כלי ההגשה מפלסטיק, וכך ניתן למצוא אותם גם אונליין בשלל עיצובים, צבעים וגוונים. בעת סידור השולחן חשוב לבחור מוטיב אחד, ולא לנסות להרשים עם כלים מסוגים שונים כי כמות גדולה של צבעים, זה בלאגן לעיניים.

מומלץ להחליט מראש איזה סגנון אנחנו רוצים בשולחן, ובהתאם לכך לרכוש את שאר הכלים כדי לייצר שואו למען האורחים, שאוכלים לא רק עם הפה, אלא גם עם העיניים.

מספר כלי ההגשה שאתם רוכשים צריך להיות תואם למספר המנות בארוחה, ואופי האירוח ישפיע כמובן, על כמויות הרכישה. בהגשת הקינוחים מומלץ להשתמש בצלוחיות קטנות אשר נותנות תחושה ומראה קלאסי.

חשוב לזכור כי בכל הקשור לכלי ההגשה, המחירים ישתנו בהתאם לרמת התחכום ולאיכות של הכלים, שאתם מעוניינים לקנות. לכן תזכרו כי כלי ההגשה הם הפרמטר שמשנה את הבילוי הביתי והאירוח, מארוחה ממוצעת לארוחה בעלת אלמנטים קלאסיים ואלגנטיים.

כלים אלו, מעניקים תחושה לאורח כי הוא חשוב והשקיעו בו, ואף מוסיפים תחושה אסתטית לשולחן. כל מה שנותר לאירוח מושלם זה ההגשה, "השואו" של כל אירוח.

רוצים להשקיע בכלי הגשה, ולקבל מחמאות מהאורחים לחצו פה

המוצרים הנמכרים ביותר