הכירו את כלי הבישול שיעזרו לכם לבשל ללא שמן

הכירו את כלי הבישול שיעזרו לכם לבשל ללא שמן

|

אם גם לכם יצא פעם להחליט שממחר אתם מתחילים לאכול בריא יותר כדי לרדת במשקל, הכתבה הזו מיועדת בדיוק עבורכם!

אצל רובנו זה מחזיק לתקופה, לפעמים ארוכה יותר, לפעמים פחות אך מה שכן, לכולנו זה קשה מאד. הסיבות לכך רבות: או שקשה לשמור על התפריט מגוון ומעניין מספיק בשביל להפוך את זה לדרך חיים ולא רק דיאטה ברת חלוף, או שהתפיסה המקובעת בראשנו היא שאוכל בריא לא יכול להיות גם טעים.

אנו רוצים לחדש ולומר שתזונה בריאה יותר בהחלט אפשרית. בין אם באמצעות צריכה מוגברת של ירקות, שילוב פרי או שניים בתפריט היומי, הורדת מוצרים המכילים סוכרים ועוד אך אחת הפעולות הקלות ביותר לביצוע היא לבטל/ להפחית את השימוש בשמן ולהחליף את כלי הבישול לכלי נון סטיק המאפשרים את אותו הבישול – מבלי הרכיב הפחות בריא והעתיר בשומנים – השמן.

אספנו מבחר מוצרים שיאפשרו לכם להמשיך ליהנות מהאוכל שאתם אוהבים, לשמור על הבריאות וגם על המשקל. תוכלו להכין סוגים שונים של מאכלים בדרכי הכנה שונות (טיגון, אפיה, גריל וצלייה) עם מעט מאוד שמן ומעט מאוד מאמץ. לעומת כל שאר השינויים שתאלצו לעשות בחייכם בכדי לעבור לאורח חיים בריא יותר – זה השינוי הקל ביותר שתצטרכו לעשות.

מוכנים? יצאנו לדרך!

המוצר הראשון והחובה בכל מטבח 

סדרת ביו קוק, לבישול ללא שמן בכלל !

 

מדובר בעצם בסדרת כלי בישול עם ציפוי נון סטיק קרמי בחיזוק טיטניום. כל הכלים בסדרה זו נטולי PTFE ו-PFOA ומספקים פתרון ייחודי לבישול בריא יותר בעזרת טכנולוגיה חדשנית של ציפוי נון סטיק עמיד ביותר המאפשר בישול ללא צורך להוסיף שמן או חמאה.

מגוון הסירים, המחבתות, הקלחת ושאר המוצרים בסדרה עשויים מאלומיניום עבה המספק פיזור חום מהיר ואחיד לקבלת תוצאות בישול מדהימות.

 

המוצר השני – לכל המשוגעים על מאכלים מטוגנים – הקריספר "המקורי" לטיגון ללא שמן

מדובר בסט טיגון גאוני להכנת צ'יפס וטוגנים ללא שמן כלל ורק באמצעות אוויר חם! לא האמנו שזה יכול לקרות והטעם יכול להישאר אותו הטעם כשלא מעורב טיגון ושמן בסיפור אבל בדקנו ומצאנו שזה אכן אפשרי – הקריספר המקורי מבית FOOD APPEAL מספק פתרון חלופי וקליל לאותה פעולת טיגון שכולנו מכירים – רק ללא הרכיב הבעייתי – השמן.

המוצר הבא הוא כל כלי בישול מסדרת הבישול החדשנית – הייבריד פאן

אנו מקווים שמדריך המוצרים שלנו עזר לכם לעשות את הבחירה הנכונה! אם יש לכם שאלות, הצעות, טיפים, או דברים שאתם חושבים שפספסנו – תרגישו חופשי לספר לנו!

המוצרים הנמכרים ביותר