כל מה שרציתם לדעת על קופסאות <br />
אחסון ולא העזתם לשאול...

כל מה שרציתם לדעת על קופסאות
אחסון ולא העזתם לשאול...

קופסאות אחסון מהוות כלי הכרחי בכל מטבח, בכדי לשמר את האוכל שבישלנו. קופסאות אלו משמשות בעיקר כדי לשמור על טריות האוכל שאנו אוכלים אבל לא רק. אבל מה אנחנו באמת יודעים על הקופסאות הללו?

מהן קופסאות האחסון?

חשוב להבין כי קופסאות האחסון במקור לא שימשו אך ורק לאחסון האוכל אך עם ההתקדמות הטכנולוגית כך גם קופסאות האחסון התקדמו ברמתן. עולם הקופסאות כיום מתחלק בעיקר ל- 2 סוגים עיקריים, קופסאות אחסון למען אוכל יבש וכן למען אחסון אוכל רטוב. קופסאות האוכל היבש לרוב מיוצרות מפלסטיק קשיח ששומר על הטריות לאורך זמן רב, אלה קופסאות שלא נועדו לכניסה למקרר והן עלולות, להיהרס אם אינן נשמרות במדף. לעומת זאת קופסאות האוכל הרטוב עשויות מפלסטיק שהינו גמיש יותר ולכן ניתן לשמור אותן במקרר וכן לחמם איתן את הארוחות במיקרו ללא סיכון.

מטרת קופסת האחסון

מטרתה של קופסת האחסון היא בעיקר לשמר את האוכל שנמצא בפנים ולמנוע אינטראקציה כימית וחמצון של המזון. במידה ותנסו לקחת קופסא המיועדת לאחסון אוכל יבש ותנסו לשמר בה אוכל רטוב, אתם עלולים תוך זמן קצר לראות סימנים של התחמצנות וכתמי צבע שאנו לא מעוניינים להכניס לגוף שלנו.

חשיבות איכות הקופסאות

מי מאיתנו לא פתח בילדותו את המקרר, ראה את קופסת הגלידה האהובה עליו והתאכזב לגלות שבפנים נמצאים השאריות מהארוחה האחרונה שערכנו? מחקרים רבים מראים כי לצד החשיבות של האחסון הנכון קיימת חשיבות גבוהה גם לאיכות הקופסא, וקופסאות הגלידה הישנות אינן נחשבות כיום לכלי אחסון איכותי ועלולות לפגוע בטריות האוכל ואף בבריאותנו. לכן חשוב לדעת לבחור את הקופסאות האיכותיות ביותר הנמצאות בשוק הכלים וכן את הקופסא המתאימה לסוג המאכל שנרצה לשמר בקופסת אחסון.

איזה קופסאות כדאי לקנות?

לכל סוג אוכל מומלץ לקנות לפחות 5 קופסאות שיוכלו לשרת אותנו נאמנה, כלומר ההמלצה הראשית היא לרכוש 5 קופסאות אחסון המיועדות למען המזון היבש וכן כך למען המזון הרטוב. ישנן חברות רבות שמייצרות קופסאות מסוג זה אך חשוב לבחור את הקופסאות האיכותיות שניתן למצוא ולאו דווקא היקרות ביותר. חברות רבות מחזיקות בפטנטים שונים בכדי לשמר את הטריות בקופסאות בין אם מדובר בסגירות וואקום מסוגים שונים כגון כפתורי לחיצה או גומיות איטום העשויות מסיליקון. לא לדאוג, עם הקופסאות הישנות עדיין ניתן להביא אוכל לילדים.

לכן לפני רכישת הקופסאות מומלץ לבחון איזה מהקופסאות תשרת את מטרותיכם במטבח בצורה נאמנה, לקרוא קצת על החברות וכן לראות את המחירים ולוודא שהם מתאימים לכיס שלכם. אחד הדברים המצערים שיכולים לקרות זה רכישת קופסא שאינה איכותית אשר תהרוס לנו את הארוחה שעמלנו עליה שעות רבות.

מוזמנים להיכנס ולמצוא את קופסאות האחסון, ממגוון הקופסאות האיכותיות שלנו

המוצרים הנמכרים ביותר