הכלים שיעשו לכם סדר במטבח וישמרו עליו נקי

הכלים שיעשו לכם סדר במטבח וישמרו עליו נקי

גילה רוט | צילום אפיק גבאי | סטיילינד טליה הדר

מתקשים לשמור על הסדר במטבח? אתם לא לבד. קבלו מגוון טיפים והמלצות שיעזרו לכם לשמור על הסדר והניקיון

המטבח של כולנו נוטה להיות מבולגן ובעיקר בגלל ריבוי כלים ומוצרים וחוסר מקום או סידור לא נכון. ריכזנו לכם כמה טיפים חשובים והמלצות למוצרים שיעשו לכם סדר אחת ולתמיד וישמרו על המטבח שלכם נקי.

 

  1. אחסנו את מכשירי החשמל בחללים מוסתרים כגון ארונות שנוצרו במיוחד לשם כך או הקדישו ארון אחד לטובת מטרה  זו. אחסון מוצרי החשמל כגון טוסטר, קומקום חשמלי ומוצרים ששימושם אינו קבוע יאפשרו לכם לשמור על הסדר במטבח.
  2. רכזו את התבלינים במתקן תבלינים ייעודי המאחד את כולם במקום אחד. כך תוכלו לחסוך המון מקום מהמדפים ומאחסון של קופסאות תבלינים נפרדות.
  3. רכשו מייבש כלים בגודל המתאים לחלל העומד לרשותכם. היום ישנו מגוון עצום של מייבשי כלים בגדלים שונים וניתן לבחון את השטח העומד לרשותכם בטרם הרכישה. ישנם מתקני ייבוש כלים דו קומתיים ומתקני יבוש כלים רחבים יותר בני קומה אחת.
  4. אחסנו את כל השקיות הקטנות בקופסאות שומרות טריות המאפשרות לשמור את המזון טרי וללא תפיסת שטח אחסון מיותר ומבולגן. כיום ישנו מגוון גדול של קופסאות אחסון מזכוכית, קופסאות אחסון מפלסטיק ואתם רק צריכים לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם.
  5. שמרו על הניקיון במטבח באמצעות פח נתלה שיסייע לכם להשליך את האשפה בקלות ובמהירות למקום סטרילי ונגיש. הרבה אנשים זורקים את אשפת הבישולים שלהם לכיור או שהם מניחים אותה לצד קרש החיתוך עד לסיום הבישולים ומעבר לניקיון אבל מה תגידו אם נאמר לכם שאפשר בקלות לחסוך את הלכלוך לחלוטין? כן, כמובן שהייתם בודקים מיד על מה אנחנו מדברים.
    פח נתלה, נגיש ונוח

     

  6.  אם יש מקום לערום סירים סגורים זה על זה יחד עם המכסים, רצוי להפוך את המכסה עם הידית למטה. כך תוכלו לחסוך המון מקום בארונות ולשמור על הסדר.
  7. לא לשמור באריזות הקרטון את המוצרים שרכשתם למטבח כיוון שאתם לא גרים בתוך מחסן וחשוב לשמור את הכלים נגישים כך שלא תתעצלו להשתמש בהם.אם יש לכם טיפים נוספים לשמירה על הסדר והארגון במטבח, נשמח אם תשתפו אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו. למעבר לעמוד שלנו לחצו כאן

המוצרים הנמכרים ביותר